HTML

Magyarország balekjai eggyesüljetek!!!

Köszöntő!!!

2007.08.25. 13:37 | higgins1 | 1 komment

Végre elindítom a régóta ígért blogom. Anno egy kissé alkoholmámoros estén, fűszerezve némi Hír Tv-vel és ATV-vel ígértem meg mélyen tisztelt barátaimnak, hogy márpedig én igenis nagyon meg fogom magyarázni a tutifrankót.

Azóta bújva a napi sajtót (igazi "értelmiségi" sznob módjára ezalatt a mértékadó és kevésbé mértékadó politika, gazdasági hírportálokat értem) egyre többször merült fel bennem, hogy télleg olyan olyan hülyék a mi drága választott politikusaink, mint ami a nyilatkozataikból kitűnik, vagy csak én vagyok véglegesen elborulva, a nagy összefüggéseket nem értve, megvezetve.

Ezen kis szösszenetekben igyekszem a saját szájízem szerint  értelmezni az elmondottakat, hátha valakit érdekel.

Mivel a téma komoly, gondoltam a háttérrel és a színvilággal kicsit könnyebben fogyaszthatóvá teszem, ezért már most elnézést kérek mindenkitől...

 

Jó olvagatást, kommentezést, mulatást :)

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kelleznekunk.blog.hu/api/trackback/id/tr45148653

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: relojes viceroy antonio banderas 2017.10.27. 17:25:55

Ez a csávó is el akar venni! - Csajok és Pasik Blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.08.25. 15:30:20

Van ám egy harmadik, sokkal rosszab eshetőség is! Ennyire hülyének néznek minket. S tartok tőle, hogy az emberek zöme beveszi a dumájukat, mert a Viktor, vagy a Feri mondta, márpedig jelenleg ők a 'zistenek'
süti beállítások módosítása