HTML

Magyarország balekjai eggyesüljetek!!!

A gárda, mert jár neked... 2.

2007.09.04. 18:18 | higgins1 | Szólj hozzá!

Kezdésnek mindjárt egy gyors nyelvi fejtörő:

"igen, ez egy rossz kifejezés, öntől is el vagyok határolódva, meg öntől is, mint látja. Ugyanis ön ön, én meg én vagyok. A Magyar Gárda az, mi meg itt vagyunk."

Sajnos már nem megy királyi 1-es TV-nken Grétsi László professzor úrral az Álljunk meg egy szóra, pedig azt hiszem ezen a csodás okfejtésen sírva röhögne az egész stáb.

Nem lenne ezzel semmi baj, ha ezen magasztos mondatok országunk egyik eldugott sarkában a kocsmából kilépő enyhén pityókás Béla bácsi szájából esnek ki némi borgőzös lehellet és 4 elemi iskola kíséretében.

De sajnos nem így történt, ezt "nagymúltú" demokráciánk egyik vezéralakja, az igazság védelmezője, a gyengék gyámolítója, a nemzet bajnoka O.V. ex miniszterelnök találta kifejteni egy riport keretében.

Elmondhatjuk, ez a hivatalos álláspontja a Magyar Gárdáról. Azt persze nehéz elmondani, hogy ez mit is jelent, én próbáltam értelmezni, de bevallom férfiasan nem tudtam ( bár hol vagyok én egy ekkora szellemi sas madárhoz képest... ).

Amit nem értek, buta agyammal, az az, hogy ha valaki nem akar valamitől elhatárolódni, akkor azt miért nem lehet elmondani. Értem én, hogy O.V.-nak ellentétben több párttársával (szolgájával?), szüksége van a Gárdához köthető csoportok, elemek szimpátiájára, de akkor ezt ki is lehet mondani, hiszen tudjuk, hogy ő soha nem hazudott ( persze, ha fent idézett nyilatkozatának értelmét nézzük, nem is olyan nehéz elhinni, hogy még soha nem hazudott, hiszen nehéz hazugságnak nevezni egy ilyen értelmetlen baromságot). Hiszen ő volt az aki megmondta, hogy a nemzetnek, a népnek világos iránymutatásra van szüksége, őszinteségre, hiteles szavakra. Akkor pont itt az ideje az őszinte, hiteles szavaknak, hiszen ez a téma is, ha tetszik, ha nem, de foglakoztatja a lakósságot.

Nehéz elhinni, hogy nem szimpatizál a Gárdával valaki, ha nem hajlandó egyértelmű kérdésekre egyértelmű nemleges választ adni. Ezt már álltalános iskola első pár osztályában megtanítják: " Fiam, ha kérdeznek, válaszolj világosan és érthetően". Úgy tűnik a magyar politikusoknak régen volt már az iskola, nem ártana kicsit korrepetálni őket.

Nem hiszem, hogy fasiszta veszélynek kellene nevezni néhány túlbuzgó, nagybajszú díszmagyar ugrálását, de az mindenképpen veszélyre ad lehetőséget, ha ettől, az ország jelenleg vezető pártjának első embere, ember százezrek számára a félisten, nem határolódik el rendesen. A kiskapu fogalma a politikában szükséges, és néhol helyes is, de az utcán más értelmet kaphat minden meg nem gondolt lépés és nyilatkozat ezt kellene már végre észrevenni és felfogni az érintetteknek...

A bejegyzés trackback címe:

https://kelleznekunk.blog.hu/api/trackback/id/tr87157438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása